سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معروفترین کتاب های تاریخی

نظر

خرید کتاب شاه جنگ ایرانیان درچالدران و یونان

کتاب شاه جنگ ایرانیان درچالدران و یونان: در این مطلب از سایت کتاب سراج می خواهیم در مورد نمونه ای از بهترین کتاب های تاریخی برای شما توضیح دهیم. یکی از برجسته ترین کتاب هایی که می توانیم به آن اشاره کنیم که تا به الان فروش نسبتا خوبی را در سایت ما به خود اختصاص داده است، کتاب شاه جنگ ایرانیان درچالدران و یونان می باشد. این کتاب در زمینه تاریخی نوشته شده است و تا به الان طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است. در این کتاب در مورد نمونه هایی از مهم ترین جنگ ها توضیح داده شده است. این اثر زیبا به نویسندگی اشتن متز و جون بارک می باشد. این دو نویسنده و باستان شناس توانسته اند با همفکری یک دیگر اثری زیبا و متفاوت را برای طرفداران و علاقه مندان به داستان های تاریخی از خودشان منتشر کنند.

 

معرفی کتاب شاه جنگ ایرانیان درچالدران و یونان

شاه جنگ ایرانیان درچالدران و یونان، نمونه ای از بهترین و برجسته ترین کتاب هایی است که در زمینه تاریخی نوشته شده است. یکی از مهم ترین مواردی که می تواند روی خرید کتاب ها و داستان های تاریخی تاثیرگذار باشد، نحوه و سبک نوشتن آن می باشد. این کتاب در مورد دو جنگ برای شما توضیح می دهد، یکی از آن ها مربوط به جنگ شاه اسماعیلی صفوی با عثمانی ها می باشد که در قرن دهم اتفاق افتاد و جنگ تاریخی دوم مربوط به خشایار هخامنشی به سمت یونان می باشد. شما می توانید با مطالعه این کتاب با تمام اتفاقاتی که در طول دوران این دو جنگ مهم افتاده است مطلع شوید. در ادامه در مورد نویسندگان این کتاب برای شما توضیح خواهیم گفت.

 

اشتن متز ، جون بارک خالق این اثر زیبا و متفاوت

این دو نویسنده به عنوان یکی از شناخته شده ترین و برجسته ترین نویسندگانی هستند که می توانیم به آن ها اشاره  کنیم. آن ها به دلیل استعداد و توانایی بسیار زیادی که در زمینه نوشتن داشتند توانست بهترین آثار خود را منتشر کنند. اگر می خواهید به توانایی و استعداد این دو نویسنده بزرگ پی ببرید به شما خواندن کتاب شاه جنگ ایرانیان در چالدران و یونان را پیشنهاد می کنیم. این اثر به عنوان شناخته شده ترین اثر یکسان این دو نویسنده و رمان نویس بزرگ می باشد. در ادامه به بخشی از این کتاب و داستان تاریخی متفاوت اشاره خواهیم کرد.

 

بخشی از کتاب شاه جنگ ایرانیان درچالدران و یونان

جنگ اول، جنگ شاه اسماعیل صفوی با نیروهای عثمانی در دشت چالدران واقع در آذربایجان در نیمه ی اول قرن دهم هجری مطابق با نیمه ی اول قرن شانزدهم میلادی و شرح سلحشوری های سربازان ایرانی در مقابل نیروهای مجهز به توپخانه ی دشمن است. در مورد جنگ چالدران آن چه باید ذکر شود این است که گرچه ایرانیان در چالدران شکست خوردند، ولی قدرت ایمان مدافعان و خلوص و فداکاری آن ها، آن قدر برجسته و قابل تحسین بود (و هست) که جنگ چالدران از افتخارات جاوید ملت ایران شد و تا روزی که این ملت هست، جنگ چالدران، چون نگینی درخشان، بر پیشانی تاریخ ملت ایران می درخشد.

 

جنگ تاریخی دوم مربوط به لشکر کشی خشایار پادشاه هخامنشی به یونان در قرن پنجم قبل از میلاد است. تاریخ جنگ ایرانیان در یونان تنها متکی به اسناد مورخین یونانی است که مقرون به اغراق است و قضاوت را به خود خواننده واگذار می کنیم. این کتاب نشانگر همیت و مردانگی ایرانیان در طول تاریخ است، چه موقع پیروزی و چه موقع شکست. و مصداق شعر فردوسی است که می گوید : «دریغ است ایران که ویران شود کنام پلنگان و شیران شود.» کاش تا روزگار باقی ایرانیان همواره مظهر اخلاق و فضایل نیکو و انسانیت باقی بمانند. در پایان باید یادآوری کرد این کتاب نیز مانند دیگر کتب تاریخی است. با وجود تمام حب و بغض ها و واقعیات و اوهام، تفکر در باب مطالب تمام کتب تاریخی، به عهده خواننده خواهد بود.

 

قیمت کتاب شاه جنگ ایرانیان درچالدران و یونان

اگر قصد خرید این کتاب ارزشمند و تاریخی را دارید پیشنهاد می کنیم برای خرید آن به فروشگاه اینترنتی کتاب سراج مراجعه کنید. شما می توانید برای خرید انواع کتاب ها در زمینه های متنوع به سایت ما مراجعه کنید. به شما این اطمینان را می دهیم که با خرید از این سایت می توانید بهترین نمونه کتاب ها را با مناسب ترین قیمت و بیشترین تخفیف به صورت آنلاین و 24 ساعته خریداری کنید.

 

خرید کتاب نادرشاه افشار

کتاب نادرشاه افشار: در این مطلب از سایت کتاب سراج می خواهیم در مورد نمونه ای از بهترین کتاب های تاریخی برای شما توضیح دهیم. همان طور که می دانید داستان های تاریخی به دلیل اینکه بیان کننده واقعیت ها هستند می توانند جذابیت بیشتری را برای مخاطبان خود داشته باشند. شما می توانید برای خرید بهترین کتاب ها و داستان های تاریخی به سایت ما مراجعه کنید. یکی از بهترین کتاب های تاریخی که می توانیم به آن اشاره کنیم، نادرشاه افشار می باشد. این کتاب بیان کننده افتخارات و موفقیت هایی است که نادرشاه  در دوران شاهنشاهی خود به دست آورده است. ایران در زمان این شاه بزرگ توانست به بهترین ها برسد و پیروزی های بسیار زیادی را به دست آورد. در ادامه در مورد این کتاب و نویسنده آن بیشتر برای شما توضیح خواهیم داد و بخشی از آن را برایتان بازگو می کنیم.

 

معرفی کتاب نادرشاه افشار

نادرشاه افشار، یکی از بهترین و برجسته ترین کتاب هایی است که می توانیم در زمینه تاریخی به آن اشاره کنیم. این اثر زیبا و متفاوت تا به الان فروش بالایی را به خود اختصاص داده است و توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند. نادرشاه یکی از محبوب ترین و مشهور ترین پادشان ایرانی است که تا زمان سلطنت خود توانست موفقیت ها و پیروزی های بسیار زیادی را به دست آورد. اگر به دنبال بهترین کتاب های تاریخی هستید به شما خرید این کتاب را پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد خالق این اثر متفاوت برای شما توضیح دهیم و بخشی از آن را برایتان بازگو کنیم.

 

صادق رضازاده شفق نویسنده کتاب نادرشاه افشار

صادق رضا زاده شفق؛ یکی از برجسته ترین و معروف ترین مترجمان، نویسندگان و پژوهشگران ایرانی است که در سال 1274 در تبریز به دنیا آمد. او به دلیل علاقه بسیار زیادی که به تحصیل داشت دوره ابتدایی خود را دز مدرسه ممبوریال در تبریز به پایان رساند و موفقیت های بسیار زیادی را به دست آورد. او در این مدت از سال های زندگی خود بهترین کتاب ها و آثار خودش را برای چاپ منتشر کرد و توانست مورد استقبال افراد زیادی قرار بگیرد. او پس از سالها زندگی در سال 1350 در تهران بر اثر یک بیماری از دنیا رفت. در ادامه به چند نمونه از آثار این نویسنده محبوب اشاره خواهیم کرد.

 

تاریخ معاصر ایران

راه رهایی ایران

کوروش کبیر

مادرشاه از نظر خاورشناسان

درس هایی تاریخ

بخشی از کتاب نادرشاه افشار

نادرشاه را باید یکی از مشهورترین پادشاهان ایران نامگذاری کرد. در توضیحات این کتاب درباره ‌‌ی نادرشاه افشار آمده است: «نادر شاه افشار (زاده 1067 شمسی درگز – مقتول 1126 در قوچان) که پیش از پادشاهی نادر قلی خوانده می‌شد، ملقب به تهماسب ‌قلی خان از ایل افشار خراسان که از 1114 تا 1126 خورشیدی پادشاه ایران و بنیانگذار دودمان افشاریه بود. او از مشهورترین پادشاهان ایران، پس از اسلام است. سرکوب افغان‌ها و بیرون راندن عثمانی و روسیه از کشور و تجدید استقلال ایران و نیز فتح دهلی و ترکستان و جنگهای پیروزمندانه او سبب شهرت بسیارش شد. همچنین او آخرین کشورگشا و فاتح آسیایی است. نادر سپس با دشمنان خارجی وارد جنگ می‌شود و روس‌ها را از شمال ایران می‌راند، اما در زمان جنگ با عثمانیها که غرب ایران را در اشغال داشتند، متوجه شورشی در شرق ایران شده و جنگ را نیمه کاره رها کرده و به آن سامان می‌رود. شاه تهماسب صفوی با توجه به قدرت و شهرت روزافزون نادر و به قصد اظهار وجود، دنباله جنگ وی را با عثمانیان به قصد بازپس‌گیری ایروان می‌گیرد، ولی به سختی شکست می‌خورد.»

 

قیمت کتاب نادرشاه افشار

اگر قصد خرید این کتاب تاریخی را دارید پیشنهاد می کنیم برای خرید آن به فروشگاه اینترنتی کتاب سراج مراجعه کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت ما بهترین و ارزشمند ترین کتاب ها را به سلیقه خودتان سفارش و خریداری کنید. با مراجعه به سایت ما می توانید بهترین کتاب های مورد علاقه خود را با بیشترین تخفیف و مناسب ترین قیمت سفارش و خریداری کنید.

 

خرید کتاب بابک خرمدین

کتاب بابک خرمدین: در این مطلب از سایت کتاب سراج می خواهیم درمورد نمونه ای از بهترین کتاب های تاریخی برای شما توضیح دهیم. اگر به دنبال بهترین داستان های تاریخی هستید به شما خرید کتاب بابک خرمدین را پیشنهاد می کنیم، شما می توانید برای خرید این کتاب به سایت ما مراجعه کنید و محصول مورد نیاز خود را با تخفیف ویژه خریداری کنید. کتاب ها و داستان های تاریخی این روز ها فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند و این به دلیل جذابیت داستان و واقعی بودنشان می باشد. این کتاب به نویسندگی سعید نفیسی می باشد در ادامه ما را همراهی کنید تا در مورد این کتاب بیشتر برای شما توضیح دهیم و بخشی از آن را برایتان بیان کنیم.

 

معرفی کتاب بابک خرمدین

کتاب بابک خرمدین، یکی از بهترین داستان های تاریخی است که می توانیم به آن اشاره کنیم. این کتاب تا به الان به دلیل محتوای بسیار زیادی که در بر داشته است، توانسته فروش بالایی را به خود اختصاص دهد و بهترین بازخورد را از مشتریان خود گرفته است. این کتاب روایتی از داستان زندگی قهرمان ایرانی بابک خرمدین می باشد. داستان های تاریخی به دلیل اینکه براساس واقعیت نوشته شده اند می توانند جذابیت بسیار زیادی را برای خواننده داشته باشند و بیشتر از هر زمانی خواننده را مشاق خواندن می کنند. در ادامه به بخش کوتاهی از این داستان اشاره خواهیم کرد.

 

سعید نفیسی نویسنده کتاب بابک خرمدین

سعید نفیسی، یکی از برجسته ترین و محبوب ترین نویسندگانی است که تا به امروز کتاب ها و آثار بسیار زیادی از او به چاپ رسیده است. او متولد سال 1274 در تهران می باشد. از همان کودکی به دلیل علاقه ای که به خواندن و نوشتن داشت، توانست در زمینه نویسندگی و مترجمی فعالیت داشته باشد و موفقیت های بسیار زیادی را در این زمینه کسب کند. او تحصیلات دانشگاهی خودش را در دانشکده تاریخ تهران ادامه داد. او آثار بسیار زیادی را از خودش به چاپ رساند که در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم:

 

عشق چگونه زایل شد

آخرین یادگار نادرشاه

نیمه راه بهشت

ستارگان شب

آتشهای نهفته

بخشی از کتاب بابک خرمدین

چون چشم معتصم بر بابک افتاد، گفت: ‌‌اى سگ چرا در جهان فتنه انگیختى؟ هیچ جواب نداد. فرمود تا چهار دست و پایش ‌‌‌ببرّند. چون یک دستش ببریدند، بابک دست دیگر در خون زد و بر روى مالید و همه ‌‌‌روى خود را از خون خود سرخ کرد. معتصم گفت: اى سگ! این چه علمست؟ گفت: ‌‌‌درین حکمت است. شما هر دو دست و پاى من بخواهید برید … چون خون از وى برود، روى زرد شود؛ من روى خویش را از خون ‌‌‌خود سرخ کردم تا چون خون از تنم بیرون شود نگویند که رویش از بیم زرد شد.

 

قیمت کتاب بابک خرمدین

اگر قصد خرید این کتاب تاریخی را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی کتاب سراج مراجعه کنید. شما می توانید این کتاب را با 30 درصد تخفیف و ارسال رایگان به صورت آنلاین سفارش و خریداری کنید. با مراجعه به سایت ما شما شاهد انواع رمان های تاریخی و داستان های واقعی خواهید بود که می توانید به سلیقه خود آن ها را سفارش و خریداری کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید کتاب تاریخی، اینجا کلیک کنید.